ÖZGÜR HİSSETMEK

                                                           ÖZGÜR HİSSETMEK
Hislerini reddetmemeli insan. Karşı çıkmamalı onlara. Yok saymamalı kalbinin sesini. O kadar çok şey var ki kafamda... Ama kalbim net. Ne istediğini biliyor. Aklım karşı çıkıyor kalbime. Ne yapacağım?
Aklımla kalbim savaşadursun, ben özgürlüğümün tadını çıkaracağım. İçimdeki karmaşa vizelerin bitmesinden mutluluk duymamı engellemiyor. Kendimi tutamadım ve tüm paramı kitaba yatırdım.
İç dünyamdaki savaşı bir kenara bırakıp kitaplarımdan bahsedeyim biraz.
Osho' yu duymayan yoktur gibime geliyor. '' Meditasyon'' isimli kitabını okumuştum. İlk ve son özgürlük. '' Tam olarak meditasyon hiçbir şey yapmamaktır'' der Osho. Eylem yoktur, düşünce yoktur, duygu yoktur, tam kendinizsinizdir ve bu katıksız bir hazdır. Osho aslında kitap yazmamıştır. Konuşmaları kitap haline getirilmiştir diyebiliriz. Kitapların hepsini alamasam da bu beni engellemeyecek. Aldıklarımı bitireyim, Osho kitaplarını almaya devam. Şimdi, Osho' nun altı kitabını aldım. Bu kitaplar şunlar: Sırlar Kitabı 1 ve 2, Yoga 1 ve 2, Aşk Özgürlük Tek Başınalık, Tantra Spiritüellik ve Cinsellik. Kadın , Erkek ve Çocuk üçlemesini de merak ediyorum.
Aldığım kitaplar bunlarla bitmedi tabi. Şebnem Burcuoğlu' nun ''Kocan Kadar Konuş- Diriliş'' kitabı da aldıklarım arasında. '' Kocan Kadar Konuş'' kitabının filmi de çekildi, sinemalarda şimdi. Ezgi Mola ve Murat Yıldırım ikilisini izlemek için sabırsızlanıyorum, lakin beş parasız kaldığım için merak etmeye devam edeceğim.
Yılmaz Özdil' den de bahsedip kitap mevzusunu kapatacağım. '' Beraber Yürüttük Biz Bu Yollarda'' bir gazeteci olarak okumak için sabırsızlandığım bir kitaptı. Nihayet alabildim, Robert Fisk' in kitabını bitirdikten sonra başlayacağım. En iyi savaş muhabiri olarak görülen Robert Fisk' in '' Büyük Medeniyet Savaşı Ortadoğu' nun Fethi'' kitabı her gazetecinin okuması gereken bir kitap.
Dilimden dökülüveriyor kalbimden geçenler. Sadece sen duymuyorsun. Bedenim özgür olmayabilir, ama kalbim özgür ve senin yanında. Ne romantikmişim arkadaş.

Yorumlar

Popüler Yayınlar