Uç, uçabildiğin kadar


Ruhum daralıyor. Kapasiteme uygun olmayan bir işte üretmeye, var olmaya çalışıyorum, batıyorum haliyle. Sevmediğim insanların, daha doğrusu iş ahlakına sahip olduğuna inanmadığım insanların benim hakkımda bir şeyler biliyor olmasından rahatsızım. Hadi daha sadede geleyim, sadece önemsediğim birkaç insana söylediğim bir şeyi bu insan nereden biliyor? Uçmaya çalışıyorum. Sıkıştığım yerden çıkmaya çalışıyorum. Kartta kalanla Borges kitaplarını sipariş ettim. Makalem için gerekli olan bir kitabı getirtmek için kampüs kitapçısına uğradım bugün. Kahvemi yaptım. Kedimi mıncırdım. Aylık burç yorumumu okuyacağım şimdi. İlginçtir, kendimi hiç bu kadar zengin hissetmemiştim.
“Aşk soğuk ve kırgın bir şükürdür” demiş Cohen. Nedense buna takıldım şimdi.  

Yorumlar

Popüler Yayınlar