Işık


Sevdiklerimin benden ne kadar kolay vazgeçebildiğini gördüm. Yanlış anlaşılan bir mesaj, bir anda bir vedaya dönüşebildi. Öfke, can yakmak için uğraşan bir insanın sözünün kullanılmasını haklı çıkarabildi. Daha sonra bunu telafi etmeye çalışmak, açılan yarayı yok etmedi. Yorgun argın, akşam karanlığında arkadaşım dediğim insana destek olmak için soğukta yürüdüm. Kendime ayırdığım günü, arkadaşıma destek olmak için bir başka güne erteledim. Gördüm ki, herkes kendisi için var. Benim yanlarında olmak için gösterdiğim emekte gözüm yok. Keşke, değer verdiğim bu insanlar da benim yanımda olmak için uğraşsaydı dedim sadece, o da bir süreliğine.
Bilgide aidiyet olmaz. Ben bildiklerimi paylaşıyorum, naçizane. Mahremimi ortaya dökmeden tabi. Bildiklerimi paylaşıyorum ki, belki birilerine ışık olur. Herkesin kendi ışığı güzel. Lütfen, kendi ışığınızı parlatın. Başkasının ışığına bürünmeye çalışmayın. Ve en önemlisi, başkasının ışığını söndürmeye çalışmayın. Başkasının ışığını alıp kendinizin kılmaya çalışmayın. Sizde o kadar güzel durmayacak, emin olun.

Yorumlar

Popüler Yayınlar