SEVDAYA MI TUTULDUM?

                                             SEVDAYA MI TUTULDUM?
Orhan Veli, yazdığı şiirleri Nahit Hanım' a veriyor ve ortaya bu kitap çıkıyor: '' Sevdaya mı Tutuldum? '' . Orhan Veli' nin edebiyatımızdaki yeri bir yana, Nahit Hanım' a olan aşkı benim romantik kişiliğimin dikkatini çekiyor. Bu kitabı henüz alamadım, ama ekonomik dengemi bir tutturayım alacağım ilk kitap.
Seçimler yüzünden ertelenen finallerin bir türlü bitememesi, bütlerin yaklaşmış olması, dış staj, beyaz pano, ne zaman geleceksin diye soran aile, gelemeyen sevgili... Her şey üst üste geliyor. Kafam allak bullak. Can dostunun da seni çağırması, ona net bir cevap veremiyor olman.. Ağır geliyor, koyuyor insana. Ne yapacağım ben?
Ne demiş Neşet Ertaş? '' Kalpten kalbe bir yol vardır görülmez, gönülden gönüle giden'' .
İç dökme çabası olan bu kısacık yazımı burada bitiriyorum. Son finalin ders notları beni bekler. Görüşürüz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar