Eskişehir İzlenimleri

                                             ES ES
3 senedir gittiğim Eskişehir'e bu seneki kışlık ziyaretimi gerçekleştirdim. Hem dostları ziyaret ediyorum, hem de Es Es' in tadını çıkarıyorum. Es Es'in en sevdiğim yanı ucuza kaliyeli urunlerin bulunması. Yaşanılası harika güzelliklerini, o sakin yapısı da ayrı tabi. Eskişehir'de çok eğleniyorum. Başka hiçbir yerde bulamayacağınız lezzetleri o kadar uygun fiyata yiyebiliyorsunuz ki, orada kaldığım 3 gün içinde birkaç kilo aldım. Evinde kaldığım cam dostumun yaptığı yemeklerin de buna önemli bir katkısı oldu tabi.
Alışveriş konusuna dönmek istiyorum. Kadıköy'de bir elbise görmüştüm, 45 lira demişlerdi. Aynı elbiseyi Beşiktaş'ta iş hanında da görmüştüm ama fiyatını soramamıştım. Söz konusu elbiseyi Eskişehir'de bir butikte 30 liraya buldum. Açıkçası daha kaliteliydi.
Yemek konusunda değinmek istediğim iki yer var: Sağlık Pide ve Kahve Ateşi. Sağlık Pide'nin tavuk lokmasının üstüne tanımam. Kahve Ateşi' nin pizzasına bayılıyorum. Kahve Ateşi' nde içtiğim sıcak çikolataya bayılıyorum. Kahvelerine de tabi ki.
Ilk gittiğim sene can dostum bana açık büfe kahvaltı ısmarlamıştı. Çok lezzetliydi, açgözlülük yapıp fazla kaçırmıştım. Fiyatı duyunca inanamamıştım: 5 lira. Eskişehir'e yatay geçiş yapmayı ciddi ciddi düşünmüştüm.
Şimdilik yazımı burada bitiriyorum. Umarım Eskişehir yazılarımın devamı gelir. :)

                                                                                                                                        Berna Akdeniz

Yorumlar

Popüler Yayınlar